-

Luciatåget är avklarat och det var väll okej. Dock sänkte anette  låten så att jag fick bröla som en idiot, inte roligt men vad gör man.

Om du tycker något illa om mig så kom och säg det face to face för jag har betydligt fler vänner än du någonsin kommer att få så jag får reda på det ändå. Förut var jag neutral till dej, men du är pantad, 
- du är inte den skarpaste kniven i lådan.
- du har inte alla chips i påsen.
- lampan lyser men ingen är hemma hos dig.
- hissen går inte ända upp hos dig.
- alla tangenter finns inte på tangentbordet.

Jag skulle kunna go on forever, men jag är mindre patetisk och feg än dej så jag nöjer mej med opersonliga angrepp. Att du trycker ner andra visar bara att du redan är tillräckligt osäker som det är...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker att vi borde ägga den där personen eller någonting sådant! :D<3

2009-12-11 @ 20:48:51
URL: http://fhoegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0