-

Back to hell efter en rolig helg i förnekelse i Norrköping. Var och spelade hajen cup, blev inget toppresultat men helt klart godkänt ändå så jag är la nöjd. Roligt att det var en hel del stockholmare i finalen att heja på! En rolig natt lyckades vi även pressa in, därav en enorm trötthetskänsla som jag ständigt har, minan ögonlock är sjuuuukt tunga för tillfället.

Åter till förnekelsen. Hade alltså med mig både naturkunskapsboken för att plugga till provet imorn och engelskaartikeln som vi skulle summera och förbereda oss för att skriva en respons på imorgon. på bussen hem insåg jag att jag inte ens tittat efter böckerna i väskan och då var jag dessutom för seg för att göra det. Nu sitter jag här och råmongo pluggar, jag exakt så liknar jag det. Kommer jag att faila imorn på proven? JA!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra då är vi två!



svar: vilken ironi? Fattar inte..

2009-12-06 @ 23:06:54
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0