-

Sitter och finnurlar med ULSen, en väldigt omysig inlämning som jag inte fattar om den är gigantisk eller bara en liten grej vi ska skicka in. Inte okej. Vad som däremot är mer okej är att det är helg och att jag har klarat mig igenom den här terminens mest fullspäckade vecka! Dock med lidande träning :/. Och nu är det bara två veckor, ja ni läste rätt, TVÅ veckor gott folk tills jag får jullov, om två veckor och en dag sitter jag dessutom på flygplanet. Me like!

Jaja, nu ska jag nog återgå från mina drömmar om Västindien till arbetet, inte alls lika roligt eller intressant! inte särskillt kul men jag hoppas att papa och bror lagar någon god mat där ute i köket, det låter så och jag är ruggigt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0