Inte att leka med

Har legat ute i poolen och stekt med cizzie under dagen. Sen blev det till att åka till gymmet med papa, började me att springa 2km och sen körde jag igenom hela kroppen, sjukt trött blev man. Väl hemma och efter ett mål mat blev de en galen cykeltur med broder, 3 mil på 1tim och 19 minuter, här snackar vi inte trött utan död! Mina ben kommer att vara som spagetti imorn och då ska vi inte tala om min röv. Inte på något sätt bekvämt!

Allting kan gå itu men min rumpa kan gå i tusen bitar... godnatt folks

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hörru! Nu får du börja skriva lite mer! Och vad tog historierna vägen?! Bara för att de är sommarlov så måste du skärpa dej:P <3

2009-08-14 @ 11:00:26
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0