gnällkärring

Första skoldagen idag och till skillnad mot alla andra så hade jag faktiskt inte sådan jäkla ångest. Men frågar ni mej om en vecka så har jag sannolikt ändrat uppfattning... Var en soft dag med samling och uppropp och inte så mkt mer, fick skåp och grejer. Måste bara klaga lite över mitt pyttelilla underskåp som jag fick! :@

När jag ändå är igång med klagandet så kan jag fortsätta på samma spår. Har varit sjuk sen i söndags nu och  det går mej på något otroligt på nerverna. Som tur var så har det varit mkt sport på tv så jag har överlevt. Men min egen träning har inte överlevt och det är det som är så frustrerande. Att alltid när jag verkligen börjar vässa till mej när det gäller löpningen så går jag och blir rejält sjuk en vecka med feber och grejer. Har varken tränat bowling eller ridigt ens. Har verkligen tagit det lugnt men idag blev det en promenad och jag lyckades inte hålla mej för att spurta upp för den långa trappan som vi har här i tullinge, den är lååååång. Får se om det var värt det imorn eller om jag mår sämre.

Godnatt gott folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0