Dåligt samvete...

Har dåligt samvete över att jag inte har pluggat nått på lovet även fast jag har en jävla massa att göra.. Hade inte tänkt att plugga ikväll heller, ska se en grymt bra film på kanal nio klockan nio. Tänkte ringa linnea och kolla lite engelska inför grammatikprovet imorn. Hoppas jag minns något från nian för jag har verkligen inte gjort en ända grammatikövning från kapitel 9-12, dvs de vi ska ha prov på. Nej nu  får jag faktiskt börja lägga ner lite energi på skolan, känner att jag halkar efter min standard, har för första gången i mitt liv varit sjukt nära att gå ig... ingen rolig upplevelse. Från och med imorn ska jag börja anstränga mej. punkt slut.

Förmiddagen spenderades i alla fall hemma hos marianne :) Hennes syrra går i skolan och håller på att "öva" och göra naglar. Riktigt fint blir det och har börjat vänja mej nu. Får se hur de går imorn på träningen bara om de håller men de märker vi.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Prov! What, först engelskaboken o nu prov!

nä men tack, det passar ju sig alldeles utmärkt!

2009-04-13 @ 20:40:58
Postat av: Marianne

Prov! What, först engelskaboken o nu prov!

nä men tack, det passar ju sig alldeles utmärkt!

2009-04-13 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0