pensionärs banan

Jag och Sara stannade efter skolan idag och skrev klart våran biologi grej, tror aldrig jag har varit så sen med någon inlämningsuppgift  förut, den skulle nämligen ha varit inlämnad 14 feberuari, oupsi...
men nu är den i alla fall inlämnad, bättre sent än aldrig som sara sa ;).

Drog med mamma till huddinge hallen och simmade, 1000 meter(40 längder), så nu är jag sådär skönt trött i kroppen som man blir att att simma, bada bubbelpool och sen basta :) underbart!
däremot fick jag lite lätt panik i bassängen, eftersom att de var träning så fanns det bara 3 banor att simma på, 2 av dom var "motionsbanor" och den andra "snabb bana". och på snabb banan var det också folk som tränade så alltså blev det till att hålla sig på motionsbanorna, även kallade pensionärs banan.
och det är verkligen jobbigt att simma så sakta, man får liksom flaxa på stället för att inte sjunka eftersom att det inte är någon vidare fart frammåt.  och som pricken över i:et som simmar dom inte intill kanten så man kan simma om, neeej ! dom tycker visst att man ska simma mitt i, fan vi lever i sverige, högertrafik! men men, vad ska man göra, har ju tyvär inte ensam-rätt på att simma...

nu tänker jag i alla fall försöka dra med papa ut på en liten promenad :)
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0