död dator

Imorse var skönt!
La mej tidig igår kväll så jag vaknade vid 9 men då hade jag i alla fall sovit 11 timmar, underbart!
gick ut och tog en timmes promenad i det underbara vädret.
Dagen fortsatte lika underbart eftersom att vi började med idrott, i o för sej yoga, haha, de känns lite segt , med yoga men jaja. var väll okej. hade i alla fall killer boll som avslutning, de e mina tackter de :D
björkhaga dagen sög lika mkt som vanligt, låten blev så oerhört dålig. haha.

imorn är det i alla fall disco för småbarnen. :D
har precis bakat en kladdkaka, att sälja, brukar vara lättsålt :P

eftersom att min dator är lite trög och internet inte fungerar så kan ni tyvär räkna med dålig uppdatering. kommer väll från pappas dator när han är hemma och kan logga in.. men men. livet leker.

sussa sött


Kommentarer
Postat av: ella

ÄR DU SERIÖS??? BEHÖVER NOVELLEN INTE VARA KLAR FÖRRÄN NÄSTA SÖNDAG?! jag trodde det var den här söndagen? :O:O Jag dööööööööööööööööööööööööööööööör!!!

2008-05-10 @ 22:30:24
URL: http://ellashemlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0