Helg :)

Klar med huset, har även hunnit måla trappräcket en gång, tänkte göra klart de på måndag :) skönt som fan.

Någon som vågar satsa emot mej om jag sätter 10 spänn på att holland kommer vinna hela skiten ?
Dom utklassade verkligen Frankrike, 4-1. Grymt bra match från hollands sida där underhållningen aldrig slutade, frankrike var väll sisådär, men även dom hade sina goda stunder där dom faktiskt var värda ett mål eller två.

Och för er som vill veta så kan jag medela att min nacke är stel som en jävla planka. Blinkade lite med ögonen så mamma kunde massera mej lite... Men jag låg och skrek, haha. dessutom är jag så jävla kittlig i svanken och nacken, så de är blandade skrik av fasa, skräck och asgarv.

Nu ska jag i alla fall läsa min tidning som kom i onsdags, fatta att jag har varit upptagen som inte har hunnit.
godnatt sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0