göteborg

I helgen var jag altså i göteborg hos emelie :)
vi åkte bilen ner på fredan vid 6 tiden och var framme vid 11, då plockade vi upp lilli och cizzie som var där på metalltown och sen drog vi till nått natt-fik och drack lite kaffe, mys. På lördag morgonen var vi tvungna att gå upp vid 9 för att vi skulle hinna gå på stan, haha. den familjen är sanslös! hade sovit dåligt eftersom jag hade ont i magen så jag var vääldigt trött hela dagen och jag tror nog att jag har testat varenda fåtölj eller stol i varje affär :P haha. "ser nån någon stol?". Men jag köpte i alla fall ett par jeans, nu efter är jag lite tveksam, dom känns lite stora men dom blir säkert perfa när jag tvättar dom, brukar ju dra ihop sej som fan, hoppas! sen åkte vi till ett fik där det fanns världens största bullar ! hade tyvär inte kameran med mej, men jag kan lova att en bulle tog upp en hel tallrik, åt alltså halva bullen då och resten senare på kvällen, den var asgod men jag mådde lite illa efter så mkt :P. vi var hos antons familj och åt middag, haha. Anton är emelies pojkvän som för tillfället befinner sej hemma hoss emelie... haha vi var hemma hos antons familj och han var hemma hos emelies familj... förvirrande ;D. Och på söndagen var det samma visa, emelie hade träning  tidigt så vi fick gå upp vid 9. efter träningen så åkte vi i alla fall hem till "sverige" ;). Och han sen lagom till matchen som slutade som jag ville för en gångs skull, 1-0 till spanien och torres gjorde målet :D



Kommentarer
Postat av: Cizzie

HAHa vi var också på bullstället :D Linnea har bilder som jag har snott så dom kommer väl upp nångång på bdb :P

2008-07-02 @ 11:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0