bara för att inte jag kommer på någon rubrik...

Skumt väder idag, var ute och oljade altanen men var tvungen att gå in eftersom att jag trodde att de skulle börja spöregna så svart som himlen var, men icke sa nicke...
Medans jag satt innne och glodde på skogstvn så klarnade det upp och det var bara att ge sej ut igen.

När det var halvlek i matchen mella tyskland och österrike så stack jag och pappa ut å sprang.
Har inte sprungit på 3 veckor nu, var borta i barcelona 1 vecka och nu har jag varit sjuk i 2...
Mina ben var som spagetti vafan, sprang på ren vilja, och fråga mej inte hur men det visade sig att jag sprang 6 sekunder snabbare än sist... känns bra att jag inte tappat allt som jag börjat bygga upp :)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen slagga, kommer sova riktigt djupt, jag känner det på mej, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0