andas bör man annars dör man...

Johap, så vad har jag haft för mej idag då?
Har jobbat, men bara 5 timmar eftersom att soffan lockade allt för mkt. Jag vet att jag är lat... Och för er som inte vet så är det helt sjukt tråkigt att slipa fönster. Dessutom krävs det att man springer upp och ner för en ostabil stege som jag är nervös för att den kommer att välta vilken dag eller sekund som helst. Med tanke på att jag nästan lyckades välta hela byggställningen med mej högst uppe så är det inte en omöjlighet. Men hey nu ska jag försöka tänka lite positivt, kommer att ha värsta deffade benen när jag äntligen blir klar. om jag överlever vill säga... ;)

I övrigt så fick fader min inte tag på farbror doktorn idag, så det får bli ett nytt försök imorn.
Var trots det ute och joggade lite lätt med mamma idag, i och för sej är det inte så värst ansträngande eftersom att mamma liksom lunkar fram, ingen martonlöpare här, jag skulle varva henne om jag så gick. Men de är ändå bra att hon försöker komma igång, är lite stolt faktiskt, första gången vi sprang 3,5 rundan så tog det 35,36 minuter. Idag tog det bara (det beror såklart på vad man jämför med.. :P) 31,20 :)  Och gissa vem som har hjälpt henne ? juste, jag tar emot applåder senare.. haha.

näe nu ska jag gå och lägga mej igen, aldeles för sent, nu kommer jag inte orka springa upp och ner för stegarna. rackarns rabarber.
sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

jag har också tråkigt. jag kollar igenom ALLA mina bilder på bdb. ploppar upp minnen hit & dit, mysigt faktiskt. fast skittråkigt. men jag vill inte sova :(

2008-06-26 @ 00:22:00
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0