WIIIEHA :DDD

Kan jag få be om största möjliga tysnad...(Förmodligen är du tyst, hehe. men för spänningens skull...) Jag är lite smått glad just nu eftersom att mamma har varit och köpt *tada* en ny box med alla kanaler :DDDD haha, No more skogsteve för min del :) Nu har jag både 3an och 5an. Även fast jag inte brukar kolla så mkt på tv så ska det blir skoj :)

För i övrigt så såg jag på nån dokumentär på 4an idag.
Den handlade om feta personer, jag mådde verkligen dåligt när jag tittade på den.
Jag har som alla andra komplex över min kropp och vikt, har alltid varit kraftig, då menar jag absolut inte tjock utan kraftig på det sättet med muskler.  Kraftig benstomme helt enkelt och har alltid varit lång(1,75). och många i min förra klass väger mer än 20 kg mindre än mej, vilket är ganska läskigt eftersom att det inte syns så väl(kanske bara är jag som har inbillat mej, eller ?), muskler väger ju mer en fett som skolsköterskan sa till mej, hehe.  men jag kände mej i alla fall verkligen skinny när jag såg programet.
De läskigaste var två tanter, minns inte vad den ena vägde men den andra vägde 259 kg !!!! trodde inte det var möjligt att väga så mkt ! alltså väger  3,7 mej lika mkt som en dam, jesus ! fatta nån skinny brud som väger typ 50, då väger nästan 5,2 smalisar lika mkt som en av tanterna, jesus !!!

Jag kommer att drömma mardrömmar inatt !
det är läskigt hur folk verkligen slutar bry sej om sej själva, visste du att om manväger  259 kg och ramlar krävs det att 5 personer för att kunna komma upp igen, ena damen berättade de. scary. Jag tycker det är läskigt att folk inte bryr sej men det finns säkert dom som tycker att jag bryr mej för mkt... Men tänk på att det inte är nån skinny människa som skriver det här utan en som lever ett sunt liv och tränar.

det var allt från lilla mej
Hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0