krigsmålning är sååå sexigt

Har jobbat mkt bra idag, har dock krypit runt på den där jävla höga byggställningen... som jag dessutom hade en bock på så att de blev ännu mer skakigt.. halleluja! Mitt hår har nu fått en grå nyans, haha. Mest luggen i och för sej men vem diggar inte grått hår, riktigt vackert speciellt eftersom att de har stelnat också, så mysigt ^^. Och nu kära vänner ska jag förklara hur det har blivit så att jag fått en massa färg i håret(jag vet att ni alla är nyfikna, haha). Jag är lite oförsiktig ibland och då blir det ibland så att ja stänker en lite(oftast stor, haha) blaffa färg, den tar jag då bort med handen, jag använder inte handskar som pappa(målarmästaren ;)) utan jag är en riktig man. haha. sen åker luggen ner i fejan och då tar jag smidigt bor den men händerna såklart... there you have the answer. Bilder på den sexiga luggen kommer senare om jag får upp dom på datorn. Krigsmålningen har jag tyvär redan hunnit tvätta bort, men om det blir lika vackert imorn så lovar jag att lägga upp en bild och visa er hur sexig jag är med massa streck i ansiktet. jag vet att ni alla väntar med spänning ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jajjemän :)

2008-07-02 @ 21:04:53
URL: http://sandraz86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0