Helgen

Helgen blev inte som jag  önskat.
Det var i och för sej hyffsat väder på lördagen men inte på kvällen och på söndagen regnade det bara...
Pluss att hela min familj var ovanligt tråkig och alla var griniga, trevligt !^^
Och nu mina kära vänner kan jag medela att jag äntligen har skaffat comviq kompis:DDD så nu är det billigt! Som kund hos comviq började inte min tid särskilt kul, köpte nämligen ett värdebevis på 150kr på OK... sen när jag kom hem så stoppade jag in en tvättmaskin, och gissa om jag tvättade byxorna... När maskinen var klar hoppades jag att de ändå skulle gå att tyda koden men lappen var bara smulor :(. där rök 150 spänn för ingenting.

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

hahah jaa jag skrattar alltid som en galing när dom står och skriker på varandra inne på toan hahaha "man behöver itne ha grått permantenat(ahahah riktigt stavning) krulligt hår" jaa och va nu hon säger jahahahah

2008-07-07 @ 18:19:11
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0