Sverige :D

Det blev en rysardag idag! Eftersom att jag fortfarande har sommarlov så följer jag os till det yttersta. Klockan ringde 8 imorse för att bli lite lätt misshandlad... men jag tog mej upp precis till match starten. Men gott folk, jag kan medela att det var absolut värt det! Sverige vann ju mot tyskland med ynka en boll men vafan dom vann ju :) tänk om de hade blivit oavgjort, då hade jag lackat på domaren eftersom att dom dömde bort ett giltigt mål av linnea torstenson, men som tur var så slapp jag det :P

Tittade sedan på tennisen, så jävla grymt !
dom spelade i ungefär 4,5 timme, fatta vilken fokus och kondition! Dom vann i alla fall mot fransmännen efter mkt om och men och snart blir det final :D

Fotbollsmatchen hade jag inte så höga förväntningar på så det känns helt okej att dom torskade under förlängningen. Dom mötte ju trots allt tyskland som inte har släppt in ett enda mål under os turneringen och inte heller under förr vmet.

sorry för att de blir mkt sport för tillfället.
Men det är ju OS, så det kommer bara att hända vart fjärde år ;D

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Ja det var verkligen sjukt spännande!

Det kändes som att matchen aldrig skulle ta slut.

När någon väl bröt de andra parets serv, nej då

vände det andra också, haha. Helt sjuk match :)



Mvh

2008-08-15 @ 18:53:25
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: frida

hhahhaha den matchen var som sagt helt sjukt spännande! :o men man tröttnade ju ett tag xd

2008-08-16 @ 11:23:14
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: frida

sv: tack så jätte mkt! :D

2008-08-17 @ 01:14:56
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0