Vem dödade blommorna? Jag....

Har varit grymt trött hela dagen.
Som tur var så har det varit en ganska lugn dag, på kemin så satt jag, ia, lilli och cizze och skickade allabarnen skämt till varandra.. Jag vet att jag borde ha lyssnat men jag fattar inte och jag pallar inte ens försöka förstå.
Kemi är verkligen dödstråkigt och hanan gör ju inte direkt underverk med sin undervisning...

Flodhästen var sjuk idag, så vi slapp spanskan.
tack gode gud för de. ringde kicki men den skithögen skulle inte till stallet eftersom att de nyss kommit hem från skol-vm så skulle hon sova, elakt av henne.
men som ordspråket lyder, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
så nästa måndag ska jag få dit dej om jag så ska bära dej :)
bara för att hon var lite elak så lägger jag upp en grymt het bild på henne:)


Juste köpte ett par shorts idag, sommarkänsla och på tal om det så kan jag ju medela att det
bara är 39 skol-dagar kvar till sommarlovet från och med imorn :DD hallelujah!

Och som vanligt gav jag mina såkallade(;)) vänner ett gott skratt idag när jag satte mej i ris, varför just jag?!
är det inte tuggummi så är det ris, är det inte ris så är det något annat. och om jag för en gångs skull inte sätter mej i någonting så snubblar jag i trappor den dagen istället.


Kommentarer
Postat av: Kickiiiiii

Haha. så vackert
Ja ja lovar att komma nästa måndag. SAKNAR DIG MIN FLUMMIGA VÄN :P

2008-04-08 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0