Time to have spanish, again...

Sitter här som vanligt på måndagar och torsdagar och väntar på att Jara ska komma, visste du föresten att jara betyder bajs på spanska, vilket är ganska kul...

Hanan var inte här idag så vi smet från skolan hem till ia å knarkade knäckebröd innan lunch på kemi-lektionen, och eftersom att det verkade var någon "spännande" kyckling-risotto i skolan så stannade vi där över lunchen.:)
Sen hade vi musik istället för matte eftersom att hanan fortfarande var borta... Vi hade Lena, gillar verkligen henne, hon får en verkligen att vilja, lät faktiskt bra ;)

jaja, nu ska jag ta och avlida av spanskan om nu maria kommer... hon skulle ha kommit för fem minuter sen, jag satsar 10 spänn på att antingen är hon borta, eller så har hon "glömt" oss eller så har hissen gått sönder, det sista alternativet är mest troligt.
ha så trevligt, jag menar ni som inte har spanska...

Kommentarer
Postat av: Lilli

Vadå, gillar inte du spanska?
Asså jag tycker att maria är en jättebra lärare. Det är ju inte direkt som om man går in och ut från lektionen med samma kunskaper som i sexan. Nej, nej!

2008-04-21 @ 13:59:56
Postat av: fia

nej, nej, absolut inte ! ! ! !
:O skulle aldrig tro det va ;)

2008-04-21 @ 14:04:14
Postat av: Prinsessan Victoria

Jara betyder inte alls bajs på spanska, CACA är bajs på spanska xD jara är bajs på arabiska HAHA xD

2008-04-21 @ 19:52:26
URL: http://natdhasis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0