happy :)

Okej, så här pigg har jag nog inte varit någon skoldag under senaste året.

Var ute och sprang igår med mamma, kändes okej.
sen till stallet och tävla vårhoppet :P
kom trea :)

bilder från helgen kommer sen när jag rensat min dator och kan lägga upp dem jag har på kameran.

och på kvällen skulle mamma läsa lite harry potter för mej och linus, hehe :D
det är faktiskt fett mysigt :)
jaja, jag somnade i alla fall och då var klockan typ halv åtta så jag gick och la mej och den här natten har jag därför sovit 10 och en halv timme :D jag är grymt utvilad.
men nu ska jag gå å klä på mej.
vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: emma

Måste varit all den friska luften igår, haha :)

2008-04-14 @ 07:11:35
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: cecilia

svar:jamen visst äre :p.. fatta va irriterad jag blev!

2008-04-14 @ 10:37:30
URL: http://ceciliassport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0