bye bye beautiful

Dagen har varit  riktigt hemsk.
Mår verkligen kasst, idag var första gången någonsin som jag inte var med på idrotten när jag varit i skolan.
Var med i början men satte mej ganska fort, snurrar i hela huvudet, trött i alla muskler nära att gråta.
Det är inte så att det har hänt nått speciellt men jag känner att jag inte klarar skolan just nu och jag sover alldeles för lite och jag är fortfarande sjuk och har varit de i två och en halv vecka nu, och som pricken över i:et så har vi en fet slutlektion på historia imorn där man ska få med i princip allt man kan, roligt !
Om niklas nu tycker att det där provet är så viktigt kan han väll göra de själv!
och sen är jag lack på daniel, jag har varken tid eller ork att lägga ner på jävla träningsprogram, det är grymt stort arbete! Och om inte jag och ia får mvg på idrotten så borde ingen får de, seriöst, ta inte detta fel, men vi är så engagerade som man kan va och är med till 100 procent. Och jag kommer bli så grymt besviken och arg, idrott är och har alltid varit mitt ämne, för mej är idrott mer praktiskt än teoretiskt, men inte för daniel.
Har haft mvg på alla praktiska delar, alla . och sen haft vg på ett prov och mvg- på en uppsats.
varför varför ? Just nu står du bland de översta på min hatlista även fast jag i vanliga fall tycker att du är en helt okej lärare.
Nu väntar mej en natt med få timmar sömn eftersom att jag troligtvis som vanligt kommer att ligga och snurra runt och tänka på skolan och annat som stressar mej och inte kunna somna i sisådär 2 timmar, halleluja, mitt liv är inte kul att leva för tillfället. för dom som kan så; sov gott! jag ska göra ett försök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0