April väder

Dumma elaka snö, nu är det april och nu ska det inte vara snö, den svek mej i julas och nyår och tror att den är välkommen nu. Ungefär som en vän som sviker en i jobbiga stunder men som  tror att den kan komma tillbaka när de jobbig är över....

Idag på kemin så gäspade jag 20 gånger på 30 minuter, räknade allvarligt talat. drog ett sträck på bänken varja gång, så om nån ser sträcken så är jag den skyldige. Kludd på borden är ett alvarligt brott.

har precis haft lunch, biffar med brunsås och mos, ätbart men mår ganska illa nu.
Hör min klass som sitter och sjunger utanför datasalen,inte direkt vackert och jag har dessutom redan ont i huvudet. har haft de i flera dar nu, ge mej en andnings-paus.
 Nu börjar musiken, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0