äntligen :)

Idag har varit en ganska bra dag, har hunnit mkt.

Var lite lack på mej själv imorse eftersom att jag vaknade vid halv 9,
det verkar verkligen som om mitt lilla huvud inte vill sova ut ?!

Hemma match idag och det var gryyymt jämt, skitkul :)
och de slutade med att vi vann, ganska skönt eftersom att matchen var mot de som leder våran tabell.
och vi ligger ju lite i den nedre delen ;)
spelade väll inte så där jätte bra själv men ja snittade väll i alla fall runt 160, godkänt.
sen åkte vi direkt till "grekiska kolgrills baren" i huddinge för att farmor å farfar hade bjudit ut oss på middag:)
Kunde har rullat därifrån.. haha. mat är min stora passion här i livet, tur att jag tränar vafan ;D

Och nu har jag städat mitt rum och rensat på datorn och börjat bränna ner massa bilder på skivor så att de slipper ta en massa plats på datorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0