Alla barnen

På kemilektionerna har jag och mina vänner lagt till oss med en dålig vana, eller ja, jag tar på mej det hela...
Alla barnen skämten är verkligen tusen gånger intressantare än att veta hur en atom ser ut.
Det komiska är att när man kommer på dom själv så blir det ibland lite fel.. som den här(jag kom på den :))
Alla barnen hatade kemi förutom... men vafan, alla barnen hatade faktiskt kemi. ;D haha

Spanskan var inte direkt ansträngande, vi skulle öva på att "prata".
fick dra varsitt kort, jag skulle berätta om min helg, gjorde det enkelt för mej själv...

En la fin de semana voy a dormir porque estoy cansada.
Tambien voy a tener trato con mis amigos.

hahaha, det betyder, i helgen ska jag sova för att jag är trött.
jag ska också umgås med mina vänner.  hahaha, imponerande ;D

Kom i alla fall nyss hem från träningen, tessan var helt hyper idag, mer än vanligt ;D.
pratade lite om lägret och km, ska bli skit kul!

men nu ska jag sussa, har nationella imorn, uppsats-skrivning på engelskan. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0