<3

Okej...
Det här får handla lite om dom som gör mina dagar roligare :)
Sitter och tittar på filmer som jag spelat in lite här å var, revudden, körlägret, kuddkriget hemma hos lilli och sist men inte minst när vi hoppar i jennys roliga fåtöljer :D
Kan seriöst inte sluta skratta, ska bjuda över alla å kolla på allt sen:)

Känns konstigt, jag längtar verkligen till sommarlovet, ska bli skönt att slippa björkhaga.
Men samtidigt så känns det hemskt, vi umgås inte så mkt utanför skolan och jag är rädd för att de kommer fortsätta att vara så. Hoppas verkligen inte de för jag vill inte förlora nån av er<3
Vi gått i samma klass sen fyran nu men det tog ett tag för oss alla att hitta varandra och insé att vi hör ihop men nu
har varit riktigt tajta i 3år nu (förutom cizzie som har halkat in på ett bananskal ;D här sista året men det kändes så naturligt som om hon alltid har varit en av oss) och jag ångrar inte en enda dag med er!
Vi hör ihop, vi är egentligen ganska olika varandra men vi har samma humor, utan er inget mej.
Ia "blondinen"
lilli "flumm"
jenny "punkaren"  hon är egentligen inte punkare men några små barn i 5an kallar henne för de hahahahaha ;D
cizzie "kuddkrigsfantasten" haha
och jag själv då, klanten, varesej jag vill de eller ej... ;D

Och jag kommer att gråta floder på skolavslutningen...

Kommentarer
Postat av: Cizzie

Hahah, du började ju fan gråta på konserten, kan inte ens tänka mejhur det blir på skolavslutningen x)
jag vill bara försöka berätta hur glad jag är för att jag halkade in på det dära bananskalet(haha, hoppas jag inte fick nån allergichock) för annars vet jag inte vad som hade hänt

2008-04-08 @ 17:22:28
Postat av: Cizzie

det skulle vara ett hjärta där på slutet, men det kom inte med, så nu kommer det (hjärta) :D

2008-04-08 @ 17:23:09
Postat av: Lilli

Fia, älskling. Vi får ta och skärpa ihop oss och börja umgås på fritiden mycket mera. Jag menar tänk bara vad kul vi hade hos jenny! ("kolla, det är redan nån som har rullat i snön") XD
50 spänn på att jag också kommer gråta på skolavslutningen, på riktigt den här gången. Men tro inte att ni slipper undan mitt fina tacktal. Hehe ;)

2008-04-10 @ 18:28:22
Postat av: Lilli

Jävla cp-sida som inte tar med allt som man skriver!
Det stod faktiskt

2008-04-10 @ 18:29:49
Postat av: Lilli

DAMP!!!!! Nu skiter jag i det här! Om du vill veta vad det står (eller inte står, vad i helvete!) så får du fråga i skolan imorgon!!!

2008-04-10 @ 18:30:48
Postat av: Cizzie

HAHA Lilli får damp xD

2008-04-11 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0