Sicken snilleblixt!

Jag har gjort det igen! Måste bannemej sluta med att dumpa kloten i hallar lite här och var där jag ska spela... Sist lämnade jag ju kloten i sollentuna och tänkte inte på att jag skulle spela annan tävling innan den i en annan hall. Då fick mamma åka dit på lunchen, kan ju säga att man inte låg på plus efter de, haha. Igår var jag på Lidingö och lämnade kloten där eftersom att jag ska lira där på söndag(vilket jag tyckte var jättesmidigt att slippa släpa, (verkligen smidigt)). Ska ju spela Km på lördagen på brännkyrka, jävligt bra tänkt Sofia verkligen bra tänkt. Sicken snilleblixt! Hur jävla smidigt är inte det på en skala 1 - 10 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0