Orienteringen

Det gick ändå helt okej, trots att jag var förbannad när jag väl kom fram! Haha. Kenneth, idrottsläraren tittade på mej med oroad blick när jag kom från bussen "ta några djupa andetag och tänk lite positiva tankar så kan du köra järnet sen". Haha, man kan ju säga att han vet hur jag är.

Jag och Ariel valde i alla fall den svåra banan och efter att sedan letat efter ettan i en kvart började vi fundera om vi gjort rätt val... Men det blev bättre och bättre och vi höll sammanlagt på med de 12 kontrollerna i 1:48 så vi var väll någonstans i mitten av fältet. Sen var det bara till att vandra hem!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tkr det är rätt kul med orientering :D

2009-09-17 @ 18:50:26
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0