gammal musik <3

En lång håltimme idag mitt på dagen igen så det blev huddinge centrum och donken. Man måste ta vara på de få håltimmar man får ;D Fast jag har nog inte råd med fler håltimmar den här månaden, hehe. Åkte i allafall till träningen idag, var lite tävling mot föräldrarna och självklart så åkte dom på stryk. Tur var väll det ;)

Sitter här och pluggar lite matte, hare faktiskt ganska så mysigt. Till skilldnad mot alla andra så tycker jag faktiskt inte att matte är världens tråkigaste ämne. Det är ju också ett klart plus att man kan lyssna på hög musik till utan att störas:) Rotade fram en gammal bland-cd som jag själv mixtrat ihop någon gång för många år sen och jag måste ju säga att jag hade grym musiksmak redan då ;D Har inte förändrats så värst mycket, kanske lite mer tunga grejer och mindre som går att sjunga till. Dock gillar jag fortfarande de sjungbara eftersom att jag älskar att sjunga och har gjort det hela mitt liv:) Har till och med saknat många av låtarna på skivan, någon halv smörlåt här och där är tydligen inte fel :)

Nej, tillbaka till diagrammen, tuddillou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0