Partey !

Igår eftermiddag spelade jag masters och sen bar det av hem till systeryster:) Tog en snabbdusch och gjorde oss iordning sen hem till André och kirra drickat. Var lite krångel när vi skulle till festen för tydligen var det poliser där så vi väntade lite och kom därför ganska så sent, 11. Först fick vi inte komma in för att det var fullt men sen ångrade dom sej och det var bara att börja skaka loss på dansgolvet! Måste ju säga att jag och kicki var grymma ;) var så jävla kul att träffa massa gammalt folk, och nytt såklart. Kanske lägger upp lite bilder sen om ni har tur.

Har satsat på en riktig bakisdag idag, godis till frukost dega framför tvn. Bra svenskt skidskytte för damerna och det var riktigt kul! Om herrarnas slalom säger jag bara, inga kommentarer... Fast nu måste jag tyvärr börja städa, funderar också starkt på att ta en promenad sedan, lite friskluft skulle nog inte vara helt fel för min del;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0