Hjulet snurrar men hamstern är död

Körde ett spinningpass samtidigt som jag råglodde på fotbollsmatchen. Linnea tyckte det var oeffektiv träning då jag kom på mig själv med att stanna upp så fort anfallarna närmade sig straffområdet. Men man skulle väll kunna säga att det blev intervallträning, paniktrampade för att komma ikapp det jag sackat efter, lite lätt tävlingsinriktat.

Dagen till ära har jag dessutom invigt altanen här på päronvägen, satt ute i linne och kortbrallor nån timme i eftermiddag och knöla religion. Plus för solen, minus för religionen, helt klart. Bara 29 skoldagar kvar, försöker verkligen att krama ur det sista som går, men jag känner mig som en urvriden tvättsvamp. Hjulet snurrar men hamstern är död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0