Nykär

Har varit och hämtat ut min Iphone 4 på posten och jag är överlycklig! Fattig som man är så tillhör de inte vardagen att lyxa till de så!!! En liten dialog mellan mej och linda:

-"Alla som säger att man inte kan köpa lycka ljuger!!! Haha, man blir sjukt lycklig för ett tag framöver!"
-"Haha så sant! Sen efter ett tag bryr man sig inte om telefonen och nörjar kasta den i marken, menmen, de e början som är bäst!"
-"haha eller hur! Hoppas nykärleken håller i sig länge!"
-"haha verkligen! Bästa tiden i ert förhållande ;)"
-"haha, är det nu man bara knullar och skippar konflikterna? haha"
-"Jamen typ? Ser bara det positiva med varandra lixom, sen kommer den stund då ni inser att ni måste kommunicera på ett annat plan OCKSÅ! Haha"
-"vadå annat plan, hur gör man då?!"
-"Det kommer du märka ju mer ert förhållande fortskrider;) Men ta de lugnt, de e ett tag kvar, njut när du kan!"
-"Hahaha, tack för dom råden! Nej nu ska jag klä av mig och krypa ner i sängen med min älskling. Får se vad vi hittar på, numera ser jag inga gränser!"
 
Det var allt jag hade att bjuda på för nu äre som sagt sängen som gäller! Haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0