Oh no he didn't!

Klantarsle till far(<3) har berövat mig en av de mysigaste känslorna man kan få av byxor! Haha! Det ligger nämligen till såhär gott folk att jag hade köpt ett par nya mjukisar och lagt i en garderob här för att jag ska ha ett par hos var förälder. Idag ringde Linus pappa och bad honom att ta med hans mjukisar till träningen och pappa tog ett par ur garderoben... Men just nu så står båda våra garderober bredvid varandra och han tog ett par från fel garderob! :O

Gaah! Finns det något bättre en helt nya mjukisar? Dom är verkligen så otroligt underbara och jag hade liksom sparat dom för en myskväll(jag är rubbad...)! Så nästa gång Linus köper mjukisar ska jag tamejfan hämnas, stjäla dom och mysa runt tills han inser mitt drag! Iiiiiskallt! Så det så, de är min rättighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0