Jäääääser

Ligger och jäser hemma hos farmor&farfar... Har ätit så de sprutar ur öronen, kanske skulle skippat den där sista sockerkaksbiten? Det är så roligt att retas med farmor över hur mkt mat hon alltid lagar! Hörde inte av mig idag och sa att jag skulle komma förbi ens och ändå så blev det en massa mat över! Har i alla fall varit och tatt sista gardasilsprutan idag så äntligen är de avklarade! Känns bra att man gjort någonting för att minska riskerna för canser. Nu väntar dock träningsverk efter sprutan som alltid! Däremot fick jag ett glitterplåster så jag får ändå vara nöjd! Haha! Nu bär de snart av till hallen, tänkte träna lite med Fia & Dennis så de är najs. I helgen bär de nämligen av till Karlstad gott folk, första elitseriematchen som hela team fia är med helt enkelt så de ska bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0