Stunder som denna

Fick fan panik idag när jag glodde på matchen! Tror jag skrek högt tre gånger "JAG ORKAR FAN INTE MER NU, JAG ORKAR INTE!!!" Det är verkligen förjävligt! Trots en hyfsad matchen blev det noll poäng med hem. De målet vi gjorde var görsnyggt men inte fan hjälper det. Vi bajare får helt enkekt hålla tummarna på lördag, då äre söderstadion som gäller och det känns som en sjukt viktig match om man ska lyckas vända trenden.

"Sofia, varför tittar du på fotbollen när du bara blir arg och irriterad ?"
 Det är i stunder som denna jag själv börjar tvivla på om jag verkligen borde hålla på med sport över huvudtaget, går det åt skogen blir jag nerdragen i skiten. Men i slutändan vet jag att det är galet värt det och jag skulle aldrig sluta!

FORZA BAJEN FORZA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0