Kata(fucking)strof!

Då var matchen mot schweiz över, 5-0 och en ganska så bra match! :) Säger bara Pääjärvi-Svensson, fan vilken lirare! Underbart med lite fräscht kött som tar med lite energi in och satsar om och om igen!
Schemat av veckan är som följande:

Torsdag 20 maj
16.00, TV6: Kvartsfinal
20.00, TV6: Kvartsfinal

Lördag 22 maj
13.45, TV6: Semifinal
17.45, TV6: Semifinal

Söndag 23 maj
16.00, TV6: Bronsmatch
20.00, TV6: Final

Det som inte fick hända har nu alltså hänt! På Lördag kommer jag att vara i bowlinghallen nästan hela dagen för att spela km... Detta innebär att jag med allra största sannolikhet kommer att missa Semifinalen som Sverige kommer att lira efter att ha besegrat Danmark(ja, jag tror på laget och vinna ska vi fan göra!). Men men, sådant är väll livet antar jag, även ett sportfreak måste göra sina uppoffringar(jag är inte så lugn som jag låter, kata(fucking)strof!), får ta och plocka hem km-bucklan istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0