Cleaning lady VS Sportfreak ?

Numera är mitt rum det renaste och mest välstädade i huset, det gillas! Har dessutom rensat upp en hel del och slängt en massa skräp. Det enda positiva med att ha huset fullt av byggarbetare på mornarna (förutom att det blir fint och fräscht som fan) när man är sjuk är att man kommer upp i tid. Kanske inte de mest behagliga ljud att vakna till dock. Fast det var värre i fredags för då rev snickaren i badrummet som ligger vägg i vägg med mitt rum. Det är riktigt taskig isolering däremellan, står man i duschen och sjunger som jag alltid gör och råkar ha besök på rummet så får dem sig en liten konsert vare sig de vill det eller inte, haha... Menmen nu var det som sagt så att snickaren höll på att riva, eller rättare sagt slå ner kakel! Det lät som om hela huset skulle gå i tusen bitar, här snackar vi rekord i uppvakningstid, ingen jävla snoozning här inte!

Nu sitter man i alla fall här och glor på hockey samtidigt som jag försöker skriva, det går inge vidare fort måste jag säga... Man skulle kunna säga att jag är ganska inne i matchen, mamma försökte prata med mig tidigare men hon gav upp efter responslösa försök. Står 3-1 till Sverige mot Frankrike, borde vara mer men det är så svårt att dömma efter bara öppningsmatcherna. Jag hoppas och tror att grabbarna har betydligt mer att ge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0