Buhu

Har haft en riktig jävla skithelg...

Km i lördags gick åt skogen, synd men sant.

Sverige förlorade mot tjeckien eftersom att tjeckien kvitterade när det var sju, ynka SJU sekunder kvar och sen förlorade Sverige på straffar, värdelöst!

Som pricken över iet så gick Gp-finalen riktigt jävla illa.

Jag behöver verkligen ha sommarlov och vila upp mej, samla nya krafter. Har bestämt mig för att inte lira någe bowling på en månad om det inte är så att jag är jättesugen vilket jag inte har varit i närheten av den senaste tiden.

Det enda som kan rädda helgen lite är om Sverige vinner över Tyskland och kammar hem en bronspeng i alla fall. Får se om jag tittar på finalmatchen sen, borde kanske gå och dra täcket över mej istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0