-

Ett litet urklipp från linneas blogg...

"Enda anledningen till det här inlägget (blir inte så många nu för tiden) är för att kunna visa hur normala vänner jag har. Fia har ju då ledningen (hur många är förvånade liksom?). Det här är delar av hennes OS-schema;

Just nu håller hon, ångesfyllt, på att ta ner lapparna och konstaterar att "det är fyra, FYRA år tills nästa OS. Hur ska jag klara mig?" Ja du Fia... Det är bara att bita ihop!"



HAHAHA, som om du är så normal älskling, alla har vi våra vrickade sidor, somliga har dock fler än andra... Är för i övrigt rätt stolt över mitt OS-schema, jag menar hur många har ett sådant stiligt verk över hela bokhyllan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0