Tottopollar

Igår red jag min sista ridlektion! Kändes jättekonstigt att jag har sagt upp mina två lektioner i veckan! Jag förstår det faktiskt inte riktigt ännu, tänk att jag har varit i stallet och ridit sen jag var sju bast. Så länge jag kan minnas med andra ord och nu har bestämt mig för att sluta. Men det känns lite bra också faktiskt trots allt. Tiden har sprungit ifrån mig på sistonde och nu vet jag att till hösten att jag får två dagar i veckan mer att leva än vad jag haft. Men det har varit en great tid och jag ångrar det inte en sekund! Så otroligt mycke kompisar jag har fått i stallet och vissa av dom, fortfarande några av mina allra bästa! Har dessutom haft galet roligt under tiden. Har nog även lärt mig en hel del av att ta hand om tottopollar som Tyson och Cheroke, mognat som människa, den tiden var sjukt fin! Voltigen var galet rolig och att åka iväg till Laholm och tävla sm vid 2004 (har fortfarande kvar sm-t-shirten, haha) var en stor upplevelse med ett gäng sköna människor!

Våren 2003, Min första voltigetävling, tror mig minnas att laget vann, haha!


Sommaren 2003, Mitt första ridläger borta från skrevsta


2004, Hopptävling med Kask, sekunden efter ligger jag i de gröna lådorna, haha!


Hösten 2007, Dressyrtävling på pinochio



2008, Hopptävling på Stella



Det saknas galet många bilder vilket är synd som fan men här var i alla fall några nostalgitrippar! Kommer att sakna det enormt så vi får väll om jag börjar igen om något år, det skulle inte förvåna mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0