Kalas!

Snart bär det av hem till cissi för möta upp henne och ia och göra iordning oss innan vi ska kila vidare hem till Linnea och hennes kalas. Hon fyller 18 på söndag så idag äre släktkalas som gäller, så jag förväntar mig en massa mat eller tårta i alla fall och en hel del kaffe, de är så det ska vara! Jag gillar att gå på släktkalas hos kompisar, man är liksom som en liten del i the family. Dessutom är min väns släkt störtskön, lovely! Linnea har även krånglat till det för alla eftersom att hon har beslutat sig för att ha 50-tals tema, buhu. Jag har rotat runt i garderoben och tillslut hittat något som jag tycker är lite åt 50-tals hållet i alla fall, haha. Nejmen ärligt talat så är jag brutalt nöjd med min outfit, ska försöka släpa med kameran också och om ni har tur så slänger jag upp ett par läckra bilder sen!

Du är så fruktansvärt fin, jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0