Jag gråter!

Jag gråter och älskar fotboll. Jag gråter lite till samtidigt som jag lyser som en sol. Jag gråter ännu mer samtidigt som hjärtat slår volter. 14 Gula kort och ett rött men jag ler ändå. Jag klarar inte av män som gråter på tv över sport, då sprutar tårarna. Jag klarar inte av varken vinst eller förlusttårar. Att Spanien får vinna är så känsloladdat som de bara kan bli på alla sätt och vis! Det är så fint, jag älskar de! Nu är Spanien där de platsar, i världstoppen som de stjärnor dom faktiskt är! Det sjuka är att de inte ens presterar på topp men ändå vinner. Jag har gåshud. Nu delas bucklan ut och jag gråter ännu mer men den som tjuter mest är dock Casillas, haha! Han snyftar verkligen något otroligt! Så underbart! 
 
Men jag lider med Holland, de har till skillnad mot Spanien spelat bra nästan alla matcherna i hela VM. Jag lider med Sneijder och Robben! Men hade inte Holland spelat så fult så hade jag lidit ännu mer med dem! Att spela så oansvarigt utan att ens gå på boll är inte okej! Ett under att inte fler spelare(spanjorer) blev rejält skadade! Men tillbaka till utgången, i en turnering som denna så handlar mycket om att växa och det är just det som Spanien gör! Från att förlora en faktiskt ganska bra första match mot schweiz till att vinna finalen!

KÄRLEK TILL SPORTEN HELT ENKELT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0