the sportgeek is back

Dagen är fylld av sport, me like! Helt sjukt att jag har missat nästan varenda jäkla tävling i världscupen både längd, utför och skidskytte, känns weirdo! Men nu jävlar, hela dagen ska jag ligga i soffan och götta mig i massor, och imorn ska jag göra första besöket på gymet efter resan. Troligtvis så kommer jag att få en riktig saftig träningsverk, men vafan, de ska bli underbart att sätta igång igen. Nästa vecka börjar även praktiken och jag ska vara på huddingehallen så de kommer förhoppningsvis att bli fyra roliga veckor fyllda med träning och kul grejer, ser verkligen fram emot det! (:

Nu väntar soffan igen, egentligen borde man väll tra ut med längdskidorna och ta sig en tur men vi får la se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0