systeryster

Gårkvällen spenderades med jessica the best, sjukt länge sedan vi sågs sist! Måste bara säga att den kvinnan är störtskön på alla sätt och vis, har saknat dej något enormt i det omedvetna syster! Känns som om vi har känt varandra i en evighet vilket vi i och för sej har. Och även fast vi tyvärr inte ses så ofta nu för tiden så vet jag att när vi väl ses så har vi alltid sjukt kul och om det behövs så finns du alltid där för mig. Och du vet att jag alltid finns för dej också, tvivla aldrig på det! Nog med kärleksförklaringen och över till the real shit

Fick ett smaskigt mess av bruden i onsdags kväll när vi kom hem:
"Tänkte just erbjuda dej en romantisk kväll hos mig ensam (ff) fredag kväll till lördag morgon all inclusive babe, vad svara du? ;)" Haha, fan ett sådant läckert erbjudande tackar man inte nej till i första taget när det kommer från en sexbomb som dej, haha!

En middag från kolgrillen, en kass film, glass med kola & chokladsås och underbart sällskap, vad mer kan man önska en dag som denna! (: Tack för att du finns syster <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0