Hemresan

Sitter pa marinan och anstanger mig for att skriva ratt... Haha, inte nog med att alla bokstaver inte finns utan m och a har aven forflyttat sig, mkt intressant ma jag saga! Ikvall vid 10 gar planet, har inte riktigt nagon koll om det ar fem timmar fram eller bak som ar tidsskillnaden. Jag har i alla fall haft det riktigt gott har, stekarvader de flesta dagarna. Men nu maste jag traska ner till baten  och packa det sista. Ar ju foresten lite ironiskt att det finns tillgang till datorn sistaa kvallen. Livet leker med oss.

Sag foresten en fin grej forra veckan. Var och promenerade lite i ett av de fattigare omraderna (tyvarr finns de gott om dem) pa ett av platskjulen hade en familj sprejat "Some people put their beauti outside, we keep it inside". Tank pa det mina vanner och kann er vackrq bade pa in och utsidan. maybe I should have written it al in English, much more easier!

Saknar er som fan, ni betyder! Ni vet vilka ni ar, ingen namnd ingen glomd.
Puss & Kram erat lilla negerbarn (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0