-

Känns lite som om någon har vaknat med huvudet i ett rövhål. Är ruggans trött efter en grym kväll hos hildebys. Igår hade jag som sagt morgonpasset på jobbet och var därför tvungen att gå upp kvart i fem, men jag lyckades väl och dagen flöt på under lätt dåsighet. Sen bar det av till hallen och lirade lite, gick uselt verkligen men man kan inte vara på topp alltid, får ladda om till matchen imorn! Sen var det stallet som väntade och sist men inte minst hem till hildebys som sagt. Låg och småpratade och slappade i soffan bara och när klockan närmade sig halv två på natten fick vi ett litet ryck och började köra igång med gympa, underbart! Emelie och Anna klädde ut sig och stog sedan för underhållningen medans jag och ia låg å krampade i soffan av garv. Video och bildbevis finns, hoppas att brudarna vågar lägga upp lite på fejan, om de inte skämms för mkt vill säga. Konstaterade även när vi skulle sussa att jag varit vaken i 23 timmar, inte konstigt att min röst lät som en hes 40-årings snubbe. Sov inte så mkt imorse heller eftersom att de skulle iväg. Nu väntar duschen och sen blir det sängen fram till skidskyttet som började vid tre, ja gott folk, jag planerar min sovtid efter sporten.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0