!?

Vaknade klockan fyra och undrade vad fan hände igår!? Gigantiska minnesluckor ända tills jag kom på att...

Jag gick och la mig vid två när jag kom hem för att sussa lite eftersom att jag inte sovit något natten innan. Ställde väckarklockan på 17:00. När klockan ringde så stängde jag av dene och tänkte att jag går upp vid sex för då drar OS igång igen. Och då ska jag även göra ULSen. Sen vaknade jag alltså vid fyra på natten?

haha, panik över att jag missat anjas os brons!!!! Sånt händer bara inte... Dessutom missast skidskyttet också. Hahaha. Jag som brukar vakna vid typ senast åtta om jag går och sover på dan men nej nej! Nu funderar jag på att sätta igång med uls och sedan sova vidare eftersom att jag har sovmorgon till åtta.

/en förvirrad liten kvinna med förvirrande problem


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det förklarar varför du dissade mitt sms igår ;)

2010-02-19 @ 07:39:17
URL: http://valeo.blogg.se/
Postat av: Helena

hahaha!! sofia du är underbar!

2010-02-19 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0