-

Var ju inte direkt igår man skrev här...
Praktikperioden är över och snart är det back to hell som gäller. Är verkligen sjukt otaggad på plugget igen. Inte blir det bättre av att jag inte ens har öppnat böckerna heller. Innan praktiken lovade jag mig själv att jag skulle läsa igenom de kapitlet i historiaboken som vi ska ha prov på. Har jag ens öppnat boken? NEJ, har gömt den bakom andra onödiga böcker och pappren så att jag slipper se skiten och få dåligt samvete. Härligt!

När jag ändå är igång med gnällandet så kan jag upplysa om att jag i alla fall riktigt jävla ont i hela vänstersidan. Inte har det blivit bättre av att jag tävlat både i torsdags och idag. Även imorn är det pang på som gäller. Hoppas verkligen att jag hinner återhämta mig sedan i veckan så att jag kan följa med till funäsdalen med skolan på onsdag. Annars blir jag faktiskt deprimerad! :(

Nu åter till melodifestivalen som jag lovar att bojkotta varje år eftersom att jag blir så irriterad på att fel låt vinner men ändå tittar jag. Och jag måste säga att de inte var någe vidare låtar idag i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0