-


Har kommit in i någon underlig lyssna på Toto fas... Har tidigare ansett att de är gamla mesare men nu är jag ganska fast i myspyset. Haha. Denna låt började jag dock fastna för efter det danska paradise hotell där den spelades hela tiden, illa! haha.

Skolan har blivit lidande av OS men fan vad det är värt det. Guld idag av stafettgrabbarna, underbart. Bäst när det gäller och imorn blir det hockey så länge jag hinner innan jag måste pysa upp till ishallen för att ha idrott... Kan vi inte för en gång skull titta på hockey istället för att åka skridskor ? ;)

Har nyss varit i vårby och tränat, gick la helt okej och jag är sugen inför lir i helgen. Nu ska jag försöka göra mig klar och sen gå och läsa den sämsta svenskaboken jag någonsin läst. Pinsamt att den är skriven av en Nobellpristagare men det är smällar man får ta... Hans andra böcker var ju tydligen inte så här weirdo så man kan ju hoppas på en förändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0