-

Nu är jag tamejtusan på bättringsvägen och känner mig betydligt piggare, tjofaderittan! Inte bra men bättre, det är så jag får se det... Var i alla fall till skolan idag och hämtade lite böcker och så som jag behöver under jullovet, ovärt att åka dit då vi inte ens hade någon avslutning eller samling, men men! De positiva i det hela är att jag och min kära klass Be08 trott att vi slutar den 22 hela terminen, fick klart för mig först igår att vi slutade idag, en grym överraskning! Sådan skulle ju inte vara fel att få lite oftare, hehe!

Dags att bege mig till tvn och kolla in damernas andra slalomåk, lite spännande är det allt! Som jag sagt förut så är vinterhalvåret grymt sportmässigt, och handbollsdamerna var ju helt brutala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0