Fräsarsockor!

Såhär har jag spenderat mina dagar sedan i tisdags, fötterna istoppade i ett par gigantiska babyblå raggsockor som farmor stickat, mysiga som få! Till er sorg ska dock nämnas att de inte är så charmigt som de låter, till dessa underverk har jag nämligen sprungit runt i en gigantisk t-shirt som det står "Jag gör mål" på, fyfan vilken jävla partydress... Som pricken över i:et håret i en tofs mitt på skallen. Så nej gott folk, det är inte vanligtvis såhär jag ser ut när jag scorar, även om tröjan hävdar det!


Idag har jag dessutom begravt mig i skolböcker, känner att jag missat galet mycket nu när jag varit borta från skolan i fyra dagar! Imorn är de förhör på rättskunskapen och jag har bara varit på en av två lektioner så jag har suttit och antecknat för glatta livet här hemma i min sexiga outfit! Har även terroriserat linus och tvingat honom att hjälpa mej med matten, tack broder för att du finns, vad skulle jag annars göra! Filosofin har jag inte hunnit med idag, har bara slängt några argsinta blickar i riktning mot den, får ta tag i den imorn helt enkelt! Hoppas verkligen att jag mår bättre då så att jag kan dra på träningen och rulla lite klot också, är taggad som fan! Som ni märker är jag redan (lite) uppeldad över allt som ska göras överallt men det blir nog bra sen när jag blir frisk och får komma igång med livet igen! Nu tack.
Deprimerande är vad de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0