Kärlek till folket!

Ida Ingrid Linnea Bäckström Rams. Efter att ha känt dej i åtta år har jag inte bara lärt mig alla dina namn utan även ordningen på dem(kom inte och säg att de är fel nu för då blir jag ruggans besviken!)! Jag vet till och med vilket datum du fyller år och som du vet så är det inte många förunnat! Jag vill bara att du ska veta hur tacksam jag är över att du står ut med mig i alla stunder. Som våran älskade lärare Anna sa så är vi som ett gift par, vi finns för att dela både glädje och sorger i livet. Och med dej delar jag allt, allt som jag någonsin talar om vet du! När jag började skriva de här så tänkte jag mest göra ett roligt inlägg om hur sjuka grejer vi skriver till varandra och du ska veta att de bara är du som får dessa totalt sinnessjuka sms av mig. Alla andra får nöja sig med detaljlösa fragment, smulorna av själva kakan. Nu ska ni andra inte vara ledsna, ni missar egentligen inget med faktarikt värde, däremot missar ni störda grejer. Saker som jag och linnea knappt utvecklat till en tanke skruvas om och skickas via SMS. Jag är brutalt glad över hur kul jag kan ha åt de vi skriver för allvarligt talat så kan de göra en så dålig dag otroligt mycket bättre! Tänk att ett enda stört och äckligt sms kan få en att le även när det är som tyngst! Vad skulle jag göra utan dej älskade vän? Vem skulle jag annars SMS-bomba när jag är sjuk?!

Här följer några smakprov på våra kloka och givande samtal, bara från min sida då jag varit rastlös, sjuk och aggresiv de senaste dagarna...
""Mentol Plus, uppfriskande hyperton saltlösning vid nästäppa" Uppfriskningen kan jag verkligen hålla med om, tårarna sprutar ur ögonen men nästäppan lämnas oberörd! Kul att vi inte har någon nässprej hemma"!!!

""behandligen kan upprepas vid behöv" jasså, de säger ni! Ja jag råkar ha ett jävla behov av att kunna andas!"

"Nu skulle jag ringa igen... Har väntat i tio minuter och i början sa dom 10-20 minuters väntetid och nu säger de helt plötsligt 20-30 minuter... Vart fan tog logiken vägen? Blir väntetiden längre ju längre jag väntar?:)"

"Väck mig om min hjärna rinner ut genom något av mina sju ansiktshål. Ja du läste rätt. Sju jävla hål, ögonen är nämligen på väg att ploppa ur, fifan!"

Kärlek till Linnea och er andra, godnatt gott folk! <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Eh... Fia, fel ordning på namnen. Nej jag skoja bara! Jag är stolt över hur bra du kan mina namn och mitt födelsedatum! :D Du är och kommer alltid att vara min bästaste bästa vän! ;) Älskar dig och dina sjuka sms!

2010-08-29 @ 13:16:20
Postat av: Linnea

<3

2010-08-29 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0